tisdag 17 augusti 2010

Finns något som lever där :o)..

Vet ni vad..

Igår skulle jag o Hunny på vårt första hjälrtljud.. Med stor spänning då allting ännu känns lite overkligt o så, så det skulle bli skönt att få bekräftat att något verkligen lever där inne :oD..

När vi kommer in så säger BM att jag gör inge hjärtljud innan v.15!.. Varför har de bokat in er nu?..

Trode hela världen skulle trilla ihop, hade sett fram emot att se att det finns ngt där ju!.. :o(..

Men så säger hon att om vi vill så kan hon göra ett ultraljud istället, så vi i alla fall få se att allt är bra.. Vilken lycka att få se den lilla krabaten!!.. Jisses vad h*n sparkade!.. Hjärtat slog o h*n till o med låg o blinkade :o).. Så nu vet vi, det finns en levande liten krabat som är våran bäbis :oD.. Först nu man fattar :o)..

Åkte hem, tagit ledigt hela dagen.. Så jag passade på att umgås med Malin då det känns så skönt att ha någon att prata med om alla funderingar o vad man behöver o INTE behöver :o)..

Tack underbara Malin för att du står ut med mig ;o)..

Bild: lånad från google..
OBS!! Ej våran OBS!..

2 kommentarer:

  1. Klart att jag står ut vännen :)
    Såååå mysigt med bebis i magen! Nästan så att man blir lite avundsjuk när man vet vilken otrolig resa ni har framför er!
    Är så glad för dig :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Gör klart för er att det verkligen är EN där inne, vi förväntade oss en men det låg TVÅ där!

    Nu är dem 2 månader och är hur härliga som helst. Lycka till!

    /chris

    SvaraRadera