fredag 20 augusti 2010

Usch o Fy!..

Sorry för min frånvaro..

Har legar i halsfluss sedan i tisdags.. Vaknade under natten till tisdag o o behövde som vanligt springa på toa, kände att jag började få ont i halsen..

Under tisdagen blev jag bara sämre o sämre, åkte hem från jobbet o fick tid på Hälsoringen.. De kostaterade rejäl halsfluss med feber o hela paketet.. Blev beodrad att vara hema minst två dagar o börja käka pencillin o alvedon med en gång..

Så jag har legat hemma i sängen sedan i tisdags.. Febern höll sig i 2 dagar :o(, men nu tror jag halsflussen börjar hålla sig i schack, ingen feber o inget kräkande, fått en dunder förkyldning på detta så mina bihålor känns spränfärdiga :o(..

Idag stannade jag hemma då natten inte var så bra som jag hoppats, men nu känns de lite bättre.. Var ute lite nu i eftermiddag för att få lite frisk luft, Halsduk o jacka på när tempen visar 23grader varmt ute ;o/.. Så energin börjar återvända sakta men säkert..

Men men.. Nu ska jag inte klaga mer, för tillfället i alla fall.. Hoppas ni alla får en bra helg!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar