måndag 27 september 2010

19 + 2 o Jag är helt säker..

Idag när jag satt o försökte koncentrera mig på lite beställningar så känner jag helt plötsligt hur någon där inne sakta pressar arm/ben/något rakt ut i magen :oD.. Det varar i några sekunder o sen släpper det.. Efter en liten stund känner jag det igen.. SMS´ar direkt till Hunny o försöker förklara att nu har jag känt något i alla fall.. Det är jag säker på!.. Fick som svar en stor smile gubbe :D ..


Mindre än 20 veckor o 5 dagar ikvar till beräknad förlossning..
Jo jag tackar jag, fick ett mail idag där det stod så..

Enormt kul att det redan gått nästan halva tiden redan.. Men det går ju SÅÅ fort!..

Längtar enormt, men samtidigt trissar upp mig.. Miljoner frågor o funderingar.. Tur man har folk omkring sig som är visa o kloka :o).. Tack! Ni är guld värda!.. :o) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar