onsdag 8 december 2010

Boa?..

Sitter på jobbet o intar lite fika för tillfället, behöver lite energi, sitter med en massa fakturakonteringar, närmare bestämt 203st hade jag idag när jag började Förvånad.. O nya trillar in hela tiden så det känns knappt som man får undan dem Ledsen..

Men men, föräldrar-utbildningen gick bra, fick en del info.. Dock så kändes filmen om hur man ska andas lite onödig för min del, i o med att jag vet att det bli snitt..

Skönt att slippa det onda, krystvärkar och allt vad det innebär.. Visst, jag fattar att man har ont efter ett snitt, men känner annorlunda inför den smärtan.. Har ju opererats ett par gånger innan och känner mig därför tryggare på något vis med den smärtan, fråga mig inte varför Tänker..

På måndag är det besök på BB i Växjö, ska bli spännande o se.. Känns som de har mkt info att ge i alla fall.. Sen på Onsdagen ska vi till Ljungby för sista UL o träffa läkare, hoppas innerligt att vi får vårt "BF" datum då Ler..

Känner just nu en enorm längtan att ha Knodden här nu, men sen vill jag ändå absolut inte ha henne/honom här innan nyår Förvirrad..

Vill bara få allting klart, sängen fixas nog nu i helgen verkar det som Ler med öppen mun, Pecke e snäll o hjälper oss i så fall Ler..

Hade gärna med åkt o köpt byrån så kläderna kan börja tvättas o hamna på sin plats Blinkar, fixa o dona med annan förvaring, korgar o hylla som ska upp.. Kliar i fingrarna att få göra detta Ler.. Vill Boa upp allt nu..

Få se om man tar ett litet ryck med det ikväll kanske, blivande gästrummet i källaren måste ju tömmas först o främst i alla fall.. Har ju påbörjat det så det ska "bara" avslutas, tapeterna ska plockas ner o färg ska målas på väggarna.. Sen ska gäst-säng o andra möbler in i det rummet för att först sen kunna påbörja barnrummet..

Gahh, om man ändå kunde trolla Ledsen.. *knäpp knäpp med fingrarna* Allt fixat! Besviken

Göra lite nytta nu en stund o sen köra hem till sjuklingen där hemma Rött hjärta..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar