fredag 17 december 2010

Värk varvat med Rocky..

Fredag, ännu en vecka närmar sitt slut..
Endast 1 vecka till julafton, 1 vecka!!

Om 2 veckor firar vi nytt år!! Jisses vad tiden försvinner!!

Men som sagt, fredag idag :o), Hunny slutade tidigt, som alltid sista arbetsdagen i veckan :o).. Han var duktig o började skotta det första han gjorde när han kom hem, nu syns trappen o gången ingen, han skottade även av altantaket :o).

Själv hade jag ont men ingen ro att ligga på soffan, så det blev att jag gjorde lite julgodis, Rocky Road's, himmelskt goda!! Blev en hel burk + lite till ;oP..

Imorn är Hunny domarledig, så vi ska rensa nere i källaren, en vänlig skäl kommer på besök o har lovat att kika på sakerna vi rensar ut ifall han behöver/vill ha något av det :o).. Hoppas på att han i alla fall tar med sig något hem ;o)..

Sen på kvällen ska Hunny iväg o spela poker, jag ska pyssla o dona här hemma.. Lovat att hämta mina systrar o syster J's J på Nissefesten/julfesten.. Har enormt kär vän som fick mig att tänka om gällande besöka sådana fester.. Är ju faktiskt inte bara mig själv o tänka på, lätt att de händer något bland onyktert folk, sen vet man ju hur "pigg" man varit dagen efter man varit uppe länge någon gång nu när man har Knodden där i magen.. Känt sig bakis nästan :o/.. Men men, lugn lördags kväll, kan behövas efter man gjort lite nytta i källaren :o)..

På söndag morgon ska Hunny köra t Vimmerby då de har 2 matcher där, så jag o syster A ska sammåka till Vislanda där vi ska fira Farmor :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar