onsdag 29 december 2010

Rummet

Detta rum ska bli Knoddens :o).. Har nu ikväll börjat plocka lite bland alla saker vi haft där inne.. Gästsängen ska bäras ner i källaren så har ställt den på högkant så länge.. Misstänker att vi måste skruva av benen för att få ner den :o/..

Började oxå klura på hur vi ska göra med rummet färgmässigt, vi har pratat om att måla det i lite roliga färger i ett mönster liknande jag målade i våran bostadsrätt.. Men de får nog vänta tills Knodden e född, inte för jag tänkt använda babyrosa eller babyblått, men vill nog ändå fundera på vilka olika färger jag ska änvända :o)..

Har ett par stora Disney tavlor som får komma upp på väggarna så länge :o)..

Vilket som så har jag bestämt mig för hur vi ska möblera där inne :o).. Så vi får se om de blir nått gjort där inne imorn..

Hunny slutar tidigt så inte helt omöjligt att vi hinner med att tömma rummet i alla fall, vem vet, kanske, KANSKE, blir byrån monterad ;o).. Hoppas/önska kan man ju ;o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar