onsdag 29 december 2010

Shopping - vila o packning

Jupp, då närmar sig året 2o1o mot sitt slut.. Året 2o11 kommer bli ett stort o händelserikt år för oss <3..

Onsdag idag, en sådan dag som det bara finns två saker på "att göra listan".. Vila o plocka i ordning här hemma.. Passar utmärkt då jag inte sovit alls bra inatt, kryper i benen, obekvämt kvittar hur man ligger o sen detta springande på toa :o/..

Igår var vi hos BM o allting var ok, Knoddens hjärtljud har legat alla ggr utom en på 150 :o).. H*n gillade inte riktigt när BM förde dopplern över magen för att lyssna på hjärtljudet, puffade o slog till flera ggr :o)..

Efter BM besöket var jag inom Apoteket o köpte på mig saker t Knodden att ha hemma o i skötväskan :o)..

Var i Växjö en liten runda i måndags o köpte skötväskan, va den sista de hade på Babyproffsen, skulle ta ca 2 månader innan de fick hem den igen då de hade så många i andra färger, än så länge e jag väldigt nöjd med den, passar kalasbra på vagnen, både färgmässigt o funktionellt :o)..

Har packat den i princip helt klart nu inför Knoddens ankomst :o).. Ska börja planera vad som ska vara med i min väska med, men har ju gott om tid till det ;o)..

Hoppas på att få min remiss till bäckenmätningen under denna veckan med, sen ska ett nytt UL bokas in oxå, hoppas på att Knodden håller sig ikvar i samma position som h*n ligger i nu ;oP.. Varit inställd på snitt från första början så det känns i princip otänkbart nått annat vis :o/..

Vill få allting bokat o klart, få ett datum så man vet vad man ska ställa in sig på :os.. Men men, först ska det gamla året avslutas o det nya ta vid, sen får vi se hur det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar