tisdag 14 december 2010

Pyssel o Listning

Idag har energi nivån varit helt annorlunda mor igår, skit trött!!

Sov kasst då Knodden levde loppan o det spände o gjorde ont.. Så imorse när Hunny kört t jobbet slocknade jag i soffan o vaknade först 9.30 :o/..

Sen lag jag bara ikvar o löste lite suduko på mobilen.. Gjorde de drastiska åtgärden o förflyttade mig t matbordet o fortsatte med Babyboken som jag pysslat med lite då o då.. Blev ett par nya sidor i den i alla fall..

Nu ikväll sitter jag o försöker skriva ner allt jag kan komma på att jag/vi vill ta upp med läkaren imorn.. Ska bli så spännande o få se Knodden igen, UL, o sen träffa läkaren.. Imorn får vi ett besked som förändrar våra liv för alltid <3 :o).. Häftigt, spännande men samtidigt väldigt nervöst o skrämmande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar