måndag 20 september 2010

Bad, motor-middag o val..

Japp, så kan man sammanfatta min helg som varit i tre korta ord..

I fredags så var Anders o Kristine o deras vilding Maja hos oss o åt lite.. Lördags så åkte jag med Kristine o Maja till Ljungby o badade.. Hur mysigt som helst!.. :o).. Hunny skulle spalat paintboll men hoppade de då det var så dåligt väder.. Han stannade hemma o satt lite golvlister i hallen <3 :o)..

Sen när jag kom hem så gjorde vi oss i ordning för funktionärs fest med Grimslövs MK, de bjöd på grillat kött, potatissallad o lite dricka.. Var riktigt trevligt! Hade de ordnat bra :o)..

Vi åkte hemåt rättså tidigt då Hunny skulle köra upp till Tenhult o sova där, då de hade två matcher att döma i Jönköping igår (söndag).. Jag passade på att mysa i soffan med Vera framför en film, blev Case 39,  en film i min smak :o).. Efter mkt om o men så lyckades jag somna..

Har inte haft problem att somna förut när Hunny varit iväg, men de senaste 2ggr har de varit de :o/..

I söndags så tog jag en lite sovmorgon, åt frukost framsör filmen Bröllopsfotografen.. Vid 12 tiden så gav jag mig på att baka lite muffins :o).. Sen när det var gjort så åkte jag till  Liatorp för att handla, lämna tillbaka filmerna jag hyrt o rösta..

Igår eftermiddag kom Julanta ut en runda o stannade på lite fika, tjabbade en massa i några timmar ;o).. Sen blev det dags o förbereda kvällsmaten inför Hunny´s hemkomst.. Blev krovgryta med bulgur till mig o ris till Hunny :oP..

Gjorde inte många knop efter maten, blev mest att vi bara satt o slöade, Hunny framför datorn o jag satte mig bredvid i började pilla med mina naglar ;o)..

Jisses vilken skillnad de har blivit på naglarn sedan man blev gravid :oD.. Har aldrig kunnat ha någon längd på naglarn då det gått sönder för det minsta lilla o bara flisat sig.. Nu växer de så in i bara den o hårda :o).. Enda negativa med det är att nu när man slår i något så gör de så s %¤ tans ont i naglen/fingret ;o).. Så man får ju passa på o pyssla om dom lite :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar