onsdag 22 september 2010

Thai mat o Baka..

Idag har jag ätit lunch med Hunny :o), blev Thai mat inne i stan :oP.. Lite kul o kunna göra sånt när han ändå hade en massa ärenden i stan :o).. Hoppas han kommer ihåg att köra inom babyproffsen sen me bara.. Han skulle kika o klämma lite på skötväskan vi funderar på att köpa.. Vill inte köpa den förens han har sett den oxå nämligen :o).. Kostar ju en hel del :o(..

Efter vi ätit Thai mat så blev jag sugen på en liten milkshake, svalka munnen med efter den straka maten ;o), då hade de inga idag! Så besviken man kan bli! Men men, på tillbaka vägen t jobbet körde jag inom ett bageri o köpte i chokladboll i stället.. O då va hela bollen bara en stor smörklump!.. URK!!..DUBBEL besvikelse.. Berättade detta för en arbetskamrat o direkt skrev hon ut ett recept till mig på lyxiga chokladbollar ;oP.. Gissa om jag ska göra dom ikväll eller ;o)..

Passa på nu när skallebanken är borta så kan man ta tag i all röra i köket oxå när man ändå är där o donar :o)..

La in en liten "hint" till Hunny när vi satt o åt att han gärna får överraska mig med någon god kvällsmat ikväll ;o).. Tror ni han gör de?.. För svaret jag fick va: Varför de? :o( .. Blir hämtpizza bra eller?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar