onsdag 8 september 2010

Jahapp, mkt har hänt..

Onsdag..

Vi har hunnit med att umgås o äta med underbara vännerna Anders & Kristine, köpa ny bil, åka till Göteborg o se Duo Jag uppträda med ett glatt gäng vänner, övernatta på Gothia Towers, shoppa på Freeport o ta tag i målningen av hallen där hemma (Hunny har gjort det)..

Mitt i allt detta så har jag ännu en gång fått en pencillin-kur.. Bihåleinflamation och urinvägsinfektion :o(..
Mina prover var inte alls bra så de har skickats iväg för odling, få se vad det resulterar i.. :o/

Vilket som, är på jobbet i alla fall.. Dock känns det som ögonen ska pressas ur skallen på en o hela ansiktet värker :o(.. Men men, hoppas kuren nu hjälper mot detta, vill inte knapra allt för många panodil o alvedon så det är bara att försöka stå ut :o(.. Får försöka hjälpa kroppen genom att sova så mkt jag kan.. Måste oxå tänka lite på stackars bebben som helst inte ska ta någon stryk av mitt klena immunförsvar :o(..

Idag är våran nya pärla på toning :oD, ska tona alla sidorutor på den samt bagagerutan.. Fast passagerar rutorna fram får vänta 2 veckor då bilen ska besiktigas innan, så det inte blir nått tjabb om det.. ;o)..

Så framöver är det jag som ska ha den bilen till jobbet o Hunny får ta clion ;o).. Absolut inte mig emot ;o)..

På fredag är tanken att jag ska ta mig till Kalmar o införskaffa massa väskor åt jobbet.. Säljer sådant men har slut på allt o nu är det flera som behöver nya datorväskor o resväskor så det blir MKT troligt att jag kör dit.. Då de datorväskorna som funnits innan anses vara förstora o klumpiga idag behöver jag kunna se dem i verkligheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar