fredag 17 september 2010

Planering o kom i håg..

Ja då var det fredag igen :oD..

Fattar inte hur fort dagarna går?!..

Idag är min placering i receptionen hela dan, så det blir till att fördriva tiden så gott det går med lite pyssel o planering ;o).. Nä, finns en del o göra så klart men mellan åt när det är lugnt så hinner man med lite smått o got o fundera på :o)..

Dagens att göra just nu är:

* Fundera på vad jag vill ta upp med chefen som kommer ner från GBG.
* Fixa försäkring på bilen
* Ringa BM för att kolla vad hon tycker om magens aktiviteter som har börjat. Håller på lite fortfarande nämligen..

* Sen ska jag gå igenom o se om jag glömt ngt inför kvällens middag som Anders, Kristine o deras lilla Maja ska komma o äta, blir inget lyxigt precis då jag inte är hemma förens 17.30 o de kommer 18.00.. Så har predikat för Hunny igår att han måste steka färsen tills jag kommer hem, sen är det bara att skära upp alla tillbehör.. Blir nämligen Tacos, inget lyxigt men de e mat i alla fall.. Tänkte servera äppelkakan jag gjorde igår till efterrätt, med vaniljvisp.. ;oP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar