tisdag 21 september 2010

Gaaahh!..

Energin som jag hade o toppen humöret, de försvann igår :o(..

Vilken berg o dal bana!.. När jag kom hem igår som kändes allt piss, huvudvärk som hetter duga!

Däckade på soffan efter maten o sov t strax efter 21, gjorde min matlåda o gick direkt in i sängen.. Alla de gången jag vaknade o behövde springa på toa satt huvudvärken fortfarande i, gjorde så ont att jag knappt kunde titta :o(..

Tog en rejäl sovmorgon men en lugn frukost o en lång varm dusch.. Så nu sitter man på jobbet, känns lite bättre men det trycker fortfarande som attan i huvudet o ena ögat.. Men ska försöka göra det bästa av dagen, känns så löjligt att vara så gnällig o ha så ont av huvudvärk :o( ...

Skit samma!, hoppas de släpper under dagen så man kan göra lite nytta där hemma, ser ut som f#n i köket..

7 arbetsdagar ikvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar