måndag 27 september 2010

Bakning - SSL - Grillfest

 Denna helgen bara flög förbi ju!..

I fredags blev de en lugn kväll hemma i Degerön hos mamma o pappa med lite god mat o massa gott godis ;o)..

I lördags kände jag för att baka, tänkte att jag lika gärna kunde göra det för det gjorde så s*tans ont i mina höfter så det blev lite kanel o vaniljbullar, chokladsnittar/bröd, frallor och så påbörjade jag en bananpaj som jag aldrig hann få färdig.. Så det ska jag nog pyssla lite med i kväll ;o)..

Vi fick nämligen fika besök som drog ut lite på tiden, vi skulle vara på grillfest hos Mats o Linda kl 18 och "fika folket" åkter vid 17.. Så det var bara att snabbt hoppa in i duschen, o fixa sig i ordning då vi skulle vara i Apelhult vid 17.30 o hämta Jullan o Knas.. Lite stressigt men vi hann :o).. Kvällen var hur som helst mkt trevlig, jätte mycket o god mat!.. Rullade hem kändes de som ;oP..

I går så försökte jag sova länge, gick inte å värst bra då man vaknar ett X-antal ggr under natten o behöver springa på toa o sen va de svårt att komma till ro då det värkte så i höfterna..

Men hade inte tänkt göra ett enda handtag under hela dan, vi hade planerat att köra till Fagerhult (uantför Jönköping) o kolla på en Allsvenska match i innebandy då Putte spelar i det laget, efter den matchen åkte vi vidare till  Mullsjö o kollade på en SSL match.. Så mkt innebandy blev det men det var kul o se :o).. Var hemma 22.30 igår i stupade direkt i säng.. Sov skitdåligt i natt med :o(, känner mig som hälften sovandes o hälften vaken idag.. Hoppas dagen går snabbt.. Bara Tis-Tors att jobba med ju ;o)..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar