torsdag 16 september 2010

Mysko..

Märks ju att det är en del homoner som härjar o kroppen..

Igår kändes allting så himmla bra, humöret var bra o allting.. Så käns de inte i dag.. Hade mer än gärna bara stannat hemma o dragit täcket över huvudet :o(..

Igår efter jobbet åkte jag direkt hem till mina föräldrar, Hunny hade lovat att hjälpa sin far med ett släp så han var hos sina föräldrar..

Mamma bjöd på underbart god köttfärslimpa, kokt potatis o sås, mmmumma!.. Efter maten satt vi bara o pratade skit.. Både syster A och J var oxå hemma :o).. De har förresten döpt knodden till Ola-Conny eller Tanja.. Tur att dom 2 inte ska få välja namn, stackars unge :oD..

Efter en stund kändes de helt plötsligt som knodden där inne höll på att möblera om, gjorde skitont i magen o den svällde upp enormt!.. Hjälpte inte att gå på toa eller dricka vatten.. Blev lite skraj men mamma lugnade mig med att det troligtvis bara är någon där inne som har börjat att röra på sig..

Men när jag sa t henne att alla pratar om at de ska kännas som fisk som rör sig eller så bubblor.. Nu kändes de som allt innehåll i magen pressades ur mig.. Men d¨å  trode mamma bara att det möjligvis var att knodden försöker vända på sig?..

Få se hur de käns idag, kände av att lite i morse..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar