måndag 27 september 2010

Mkt på G..

Jupp, sitter o kikar på H&M´s sida på några byxor.. Tunikor o sånt har man ju så de passar, men byxorna börjar sitta väldigt obekvärmt just nu.. Visst många som jag har funkar men vissa blir inte sköna att ha på med ett gummiband på/runt knappen bara :o(.. Vill ju inte gå i samma byxor hela tiden heller :o/..

Blir ngt som hamnar på listan inför resan till Ge-Kås, bekvärma underkläder och byxor + ngt linne oxå ;o)..

Tänkte jag ska gå igenom våra lådor med saker som vi redan har till bebben o se vad vi mer kan tänkas behöva.. Första tiden har man ju Knodden oftast i vagnen eller bilbarnstolen, antar jag.. Så overaller o sånt behöver vi inte mer än de vi har, antar jag :o/..

Sen är det väl "boddysar", strumpor, haklappar o sånt som behövs..

"Snuttefilt" ska jag be ida.p design göra åt mig, även nån mössa o napphållare :o).. Just de, nappar o nappslaskor kanske man skulle börja kika efter, fast det är väl en "färskvara" va?..

Ska man köra på gumminapp eller siliconnapp?.. Oj vad mkt, snurrar bara.. :o(

3 kommentarer:

  1. Nappar o flaskor kan du köpa redan nu. Jag har alltid bara köpt nappar som JAG tycker är snygga! Kan rekommendera MAM´s nappflaskor med stor öppning upptill, lätt att få ner vällingpulvret. Finns i 3 storlekar. Den minsta är bra att ha när de börjar dricka vatten.
    Ska till Ullared imorgon och va där i 2 dagar. Ska handla till företaget och till nya bebisen.
    Du e välkommen med dina beställningar sen o glöm inte att du kan ha ett homeparty!
    Kram på dig vännen! ida.p

    SvaraRadera
  2. Tack Ida :o)!..

    Ska själv t Ullared på söndag så då kommer nog en o annan nappflaska o napp få följa med hem ;o)..

    Självklart ska jag ha ett homeparty, ska kolla runt lite med folk omkring mig o se vilket datum man kan satsa på..

    KRam kram

    SvaraRadera
  3. köp hem handukar!! vi köpte hem ifall amanda skulle bli kräkbarn.. och det är jag glad för, för fy va det gick åt handukar :)
    håller med ida om mam´s flaskor.. jag är supernöjd med dom...

    kram teresia

    SvaraRadera