måndag 17 januari 2011

Bla bla bla

Hel mysko!

Igår innan jag skulle gå o lägga mig tog jag en lång varm dusch, spände o gjorde ont i ryggen o fogana, tänkte att lite värme nog skulle lugna ner allt..

Men de blev de inte, Knodden härjade så in i bomben, tryckte mot revbenen o bak mot ryggen så jag fick svårt att andas, så Hunny va en ängel o hjälpte mig o hämtade hostmedicinen som öppnar upp luftrören, sen låg jag en bra stund i sängen o försökte slappna av.. Efter ett tag blev det lättare att andas o Knodden lugnade ner sig..

Men John Blund måste missat min adress inatt, sov inte alls många sammanhängande minuter :o(.. Halsen gjorde ont o det pep i luftrören, Dizela skulle tvunget ligga ivägen kvitta hur jag än la mig i sängen, sen känns de som man stör Hunny när man vänder o vrider sig miljoner gånger :o(..

Steg inte upp förens vid 8 idag o ligger just nu i soffan o försöker komma på vad man ska göra idag.. Blir nog att packa färdigt min BB väska o försöka sortera lite tvätt..

Allt känns så negativt o jobbigt idag bara, saknar Hunny, halsen CP'ar sig fortfarande, trött som jag vet inte vad, o så funderar jag på varför mitt blåmärke aldrig försvinner?! (fick det efter de tog blodprov på akuten förra helgen).. Snacka om I-landsproblem!!.. :o/

Nehepp, ta o packa BB-väskan o sen kanske ta o gå ut en liten runda, frisk luft kanske är bra för skallen en dag som denna, gå bort o se om Annica kanske e hemma, lagom antal meter o gå skulle jag tro..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar