måndag 17 januari 2011

Graviditetssimning..

Det är vad jag ska på imorn på förmiddagen.. Ser mot detta, ska bli skönt o "lätta" lite viktmässigt o röra o stretcha på sig lite.. Det är jag i alla fall sort behov av.. Inte helt fel att detta görs i en stor rehab bassäng, varmt o skönt i vattnet ;o)..

Sen på eftermiddagen ska jag o Hunny in t Växjö för gå på information hos försäkringskassan, se om man blir något klokare :o/..

Direkt efter det ska vi fira Knasen :o)..

Fick förresten reda på provsvaret på odlingen de gjorde i min hals i torsdags, visade ingen bakterie.. Men hon jag pratade med hörde hur jag fortfarande låter, men vi bestämmer att höras av igen efter jag varit hos BM på onsdag.. Har jag klarat mig alla dessa dagar pallar jag nog ha ont ett par dagar till :o/..

Nehepp, dags o släcka lampan.. Hoppas på sömn inatt!! Natti natt!!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar