tisdag 4 januari 2011

Sjukstugan fortsätter..

Inatt kom febern igen, hostade som en galning o fick knappt luft.. Så det blev att sova på soffan, vill ju inte störa Hunny's nattsömn, helst när han ska upp o jobba..

Blev vilket som inte mkt sömn, så ringde t Hälsoringen imorse o sa att jag misstänkte halsfluss igen :o(.. Fick komma ner direkt, lämnade lite prover o fick med mig hem penicillin, hostmedicin o ny burk med piller mot bihålorna..

Så nu ligger man nerbäddad i soffan igen o tar tagit en omgång piller/medicin, hoppas på att få sova lite då hostmedicinen tydligen kunde göra en trött ;o)..

Så, även idag blir det nada gjort här hemma.. Tur jag har en underbar sambo som har varit en ängel nu dessa dagar jag legat pall.. Ska visa er i nästa inlägg vad han hade med sig hem igår till mig <3 :o)...

1 kommentar:

  1. Kolla recept på bra förkylningsdricka på min blogg! Stor kram och krya på dig! //Ia

    SvaraRadera