fredag 21 januari 2011

Om tiden ändå gick snabbt nu..

Klockan visar 01:25, vet inte vad Knodden pysslar med där inne men det spänner o har sig nått enormt, lägger jag mig på sidan, kvittar vilken, känns de som h*n ska slita sönder magen o de e svårt att andas.. Ligger jag på rygg känns de mkt bättre men då blir jag kissnödig istället.. Varit på toa 7ggr nu.. Så jag har förflyttat mig ut till soffan för att inte störa Hunny med mitt rännande på roa o vändande o vridande..

Har nu legat en stund o försökt känna vad som är vad i magen, men det enda som går att urskilja någolunda är bara huvudet, sen vissa ställen e jätte mjukt o andra inte.. Men kan inte känns något fot, hand, arm eller något sådant alls :o(.. Men men, soffan som gäller..

Se om Knodden lugnar ner sig lite så man kan somna..

Natti natt alla där ute!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar