söndag 16 januari 2011

Fyndat..

Igår fyndade vi en knall-gul stol till Knodden, hela 20;- tog de för den ;o).. Fyndade även ett par G-Star Jeans till mig (ska ha dem så "mål" att komma i sen efter Knodden tittat ut) o en stor ljusstake som ska stå på golvet i ena hörnan i vardagsrummet, Hunny ska bara lackera om den först åt mig, var svart med gröna prickar på :o(, så han ska lackera den hel-svart åt mig på hans jobb..


Knåpade ihop lite bilder med hjälp av det program jag hittat.. Det är bilder på stolen vi fyndade, min hög med saker som ska packas i BB-väskan, byrå o hylla inne i Knoddens rum (babyskyddet fick även komma med på bild), Knodden i magen V36 (35+1), närbild på skötväskanm vagnen med skötväskan på..

2 kommentarer:

  1. Bloggen blev ju superfin efter att du gjort om den lite!
    Jätte fina bilder på knoddens saker & självklart den fina magen ;)
    Inte långt kvar nu :) Spännande!
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhåå va roligt att du tycker det !! Tack så mycket... och detsamma!! Verkligen...hit kommer jag titta in ofta!

    Håller med dig om Babytravel Amsterdam och just nu lutar det faktiskt mot den... och i svart såklart! :) Underkorgen är ju lite liten, men du ser ut att ha hittat en stor och bra skötväska ser jag!? Ja, vi är ju inte klara med inköpen än så vi får väl se vad vi kan hitta! :)

    SvaraRadera