lördag 1 januari 2011

Tack 2o1o, Välkommen 2o11!!..

Då var året 2o1o avslutat o skrivet i historieböckerna.. God fortsättning på er alla!!

Hade en riktigt trevlig nyårsafton som började med att fira Jullan's, hmm krax 24+ års dag ;oD (30).. Sedan åkte vi vidare efter några timmar för att fira nyår hos Mats o Linda.. Det bjöds på trerätters middag som hette duga!! Jisses vad gott!!.. Ha de gjort super bra!!

Efter tolvslaget begav vi oss hemåt, var rättså slut efter hållit igång hela dagen..

Idag tog vi rejäl sovmorgon, till o med Knodden :o).. Första ggr jag var uppe var inte förens strax efter 7 imorse :o).. Kröp ner i sängen igen o sov lite till o från fram t 10.30 då jag var så hungrig så jag mådde illa ;o)..

Sen har vi bara pysslat o donat jag o Hunny hela dan.. Rensat gästrummet i källaren på nästan alla saker, flyttat ner gästsängen, städat o skurat Knoddens rum, Hunny har monterat byrån o satt upp hyllan på väggen ovanför..

Så nu ska alla kläder få hamna på sin plats, tavlor hängas upp o Hunny ska fixa en plåt att ha bakom byrån för att fylla upp tomrummet bakom byrån :o)..

Så kust nu ligger man i soffan o funderar på att ta en varm dusch, Knodden har haft väldigt mkt hicka ikväll o så känner jag även av dagens bestyr i kroppen.. Så det kan vara lite avslappnande o lugnande med en varm dusch..

Passa på innan Hipp Hipp börjar :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar