torsdag 20 januari 2011

Framåt..

Är vad det går nu, snart helg igen, vädret har varit underbart idag :o)..

Var i Älmhult imorse då syster A skulle lämna in sin bil för repration obsen lån våran bil till sitt jobb..

När jag sen kom hem pälsade jag på mig o gick (läs vaggade) bort till Malin, Tony o Agnes.. Lena med barnen var oxå där, fikade gott o tjabbade om allt o inget :o)..

Fastnade där o begav mig inte hem förens vid 14 tiden.. Var så skönt att gå (vagga) när solen kikade fram o tempen var inte allt för kall ;o).. Så nu efter ätit en smörgås kämpar jag för fullt mot John Blund, sitter i soffan o kollar på programmet unga mödrar o försöker klura ut vad vi ska ha att äta ikväll :o/..

Imorn ikväll ska Hunny o jag tull Jönköping, kika på innebandy med Putte o Madde, sen ska vi stanna där för att sen på lördag åka till Norrköping.. Hunny o Putte ska döma en div 1 herr match :o).. Så glad för deras skull :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar