onsdag 3 november 2010

Baka?

Åhh det är nog dags o gå o äta en frukt känner jag! Känner ett litet, litet sötsug..

De pratade om tårtor på jobbet o kom in på maräng tårtor nu, gör inte suget bättre de ju!

Åhh min moster L gör så fruktansvärt goda marängtårtor av olika slag!!
Blev enormt sugen på att baka en marängtårta, men till vad o vem?

Hmm, Hunny där hemma äter inget sådant.. Undra om man kanske skulle slänga iväg ett sms till lite folk o höra om de vill komma o fika? ;o)

Kanske man skulle göra? Tar ju inte så jätte lång tid att göra heller.. Få se om någon/några kan/vill komma ut ikväll ;o)..

Annars så har jag "bokat" tid hos syster A då hon lovat hjälpa mig att färga håret ikväll.. Se om jag tar det imorn då i stället kanske ;oP..

Nehepp, dags o knåpa ihop ett sms mån tro? ;o)..

 - Over And Out -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar