fredag 5 november 2010

Funderar på en sak..

Fått ett mail från en arbetsgivare som vill att jag skall kontakta honom då han vill träffa mig..

Fundera på om man skulle träffa honom eller inte?!

Trivs enormt bra med det jag har nu idag, men ombyte förnöjer sägs det ju, vart fast anställd hos Manpower o snart 3 år.. Skönt med den tryggheten, man får lära sig mycket nytt och man hinner inte riktigt tröttna på sitt jobb heller.. Sedan har man ju en fördel med att man kan vara anställd under prövotiden för det nya i så fall ;o).. Inget med att säga upp sig o vara utanlön o sen kanske prövotiden inte gick som tänkt o då står man där på bar backe..

Fördelen med mitt jobb idag är ju att man får träffa mycket folk o får nya kontakter, få se om jag ringer honom eller inte i eftermiddag..

Är ju fredag idag så då jobbar jag bara till kl 13.00!! Göttans gott!!

Hmm, lite o klura på nu då.. :oS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar