torsdag 18 november 2010

Röjning o Nya arbetsuppgifter..

Torsdag idag, shit!

Imorn är det fredag igen, helg igen.. Dagarna går ju så rusikgt fort! Men det är är ändå trevligt på något vis ;o)..

Igår var jag riktigt duktigt *klappar mig sj på axeln*, tog tummarna ur och tömde diskmaskinen, diskade upp ALL disk i köker, tömde en låda som vi bara slängt i massa papper o skit som ingen av oss orkat ta tag i att sortera eller slänga, sorterade alla papper, satte in i respektive pärm o kastade skräpet..

Satte in alla räkningar i räkningspärmen, sen var Hunny snäll o hjälpte mig med att hämta alla tallrikar som vi har i ett annat skåp o placerade dem i lådan.. Sen rengjorde jag lådan under diskhon, URK vad äckligt där blir av allt skräp, skit o sopor som man slänger, hittade massor med äggskal o lökskals rester o andra trevligheter ;o)..

Så när jag väl kom i säng så kände jag mig väldigt nöjd med kvällens "insats", dock känns det som kroppen man har tillhör en 80-åring.. Men men, idag känner jag inte av all krypande på golvet igår ;o).. Hoppas på att energi finns även ikväll till o fixa lite, tänkt tömma en låda till och sortera då "fin" glasen även ska flyttas in i köket, har jag tänkt, sen ska även ett skåp, helst, tömmas då vi har tänkt ha alla babysaker som flaskor, skålar o sådant där.. Sen om jag får ihop det ;o)..

Idag är dagen då jag kommer få nya arbetsuppgifter på NIBE :o), personal avdelingen ville tydligen ha hjälp av mig :o).. Se vad man får hitta på för trevligheter där :o)..

Nehepp, jobba lite innan det är dags o förflytta sig till personalavdelingen ;o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar