måndag 15 november 2010

Länge sedan..

Ja det var ju ett tag sedan man skrev nu :o(..

Låg hela förra veckan nerbäddad i soffan i princip.. Endast i onsdags som jag rörde på mig, först hos sjukgymnasten o sen kände jag att jag ville träffa lite folk o få lite frisk luft..

Så jag följde med Mammsen, syster J, syster A o hennes J till Huseby julmarknad.. Fick med mig hem några flaskor glögg, prinskorvar o en liten strut polkagrisar ;o).. Men det märktes att man inte var/är riktigt hundra i kroppen, för sen när jag kom hem hade jag ont i hela kroppen o var helt slut, Hunny fick hjälpa mig ur soffan när jag skulle gå o lägga mig för jag klarade inte det själv..

Fredagen var Hunny iväg o dömde så det blev lite slötittande på tv för min del bara.. Sen i lördags så passade jag på att låta Hunny sova medans jag bakade lite scones till oss att ha till frukost ;oP.. Sen åkte Hunny till Jönköping för att döma o jag begav mig in t Älmhult, besökte apoteket o så blev det en liten runda inom Maxi..

Övrigt i helgen har jag inte gjort ett endaste dugg mer än firat farsdag för Pappsen i lördagskväll då mamma hade gjort massor med god mat :o).. Var inte i säng förens halv 2 :oS..

Söndags tog vi rejäl sovmorgon o sen åkte till Hunnys föräldrar för ännu mer farsdags-firande.. Igår kväll gjorde heller inget vettigt.. Så det har varit en lugn helg..

Började planera lite igår gällande årets julkort, tänkt göra egna i år, så ska klura ut hur jag vill ha dem o vad jag behöver till dem.. Ska bli kul o pyssla lite, framför allt måste jag skriva upp till hur många vi ska skicka med, pinsamt om man glömmer någon :o).. Vilket som så gjorde jag en lite beställning igår men tror jag ska göra en till ikväll ;o).. Har nog kommit på hur jag ska göra dem, få prova att knåpa ihop ett först o se om det blir som jag tänkt mig ;o)..

Ikväll är det middag hos Crille som gäller :o), trevligt att ses, var ett tag sedan nu.. Imorn ska vi hämta våran toa dörr som är omlackerad nu, kommer blir så fint när den väl har kommit på plats :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar