torsdag 25 november 2010

Vinterland


Inatt har det kommit ännu mer snö :o), så mysigt!!.. Dock inte roligt att behöva köra i :o/.. Det konstiga med mina 7mil till jobbet är den första kilometern den bäst plogade :os.. Men men, är på jobbet i alla fall.. Passade på att ta några bilder när jag blev stående i en kö på vägen t jobbet..

Lite sen dock, vaknade med värk, tog det väldigt lugnt o åt frukost i min takt, tog en dusch o sen klä på mig, lyckades slita av ett nagelband så det började blöda, på nått konstigt vis..

När jag väl kom ut så fick jag skotta fram bilen, kommit typ 1dm snö inatt, pudersnö som tur väl är :o).. Sen gick det väldigt sakta då bilar låg i dikena, plogbilar var ute o folk i allmänhet inte verkar har fått på vinterdäcken då de ligger i 40-50km i timmen :o(.. Men men..

Igår kväll strök jag klart alla gardiner till vardagsrummet, väldigt nöjd :o), blev jätte mysigt! Hunny hjälpte mig att hänga upp dom :o).. Så imorgon ska jag plocka upp all julbelysning o kolla vad vi har, vi kom överens igår om att vi ska köpa en STOR adventsstjärna att ha i ena vardagsrumsfönstret :o).. Tror jag har hittat en att köpa, se om vi åker in t Växjö på lördag o köper den..

Nehepp nu ska jag jobba lite :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar