måndag 22 november 2010

Måndag - Fogar o Klädletande..

Vaknade ett antal ggr inatt pga at värkte i höfterna o ryggen som attan..

Var inte alls pigg när jag åt frukost så sjukanmälde mig o har försökt med lite sjukgymnastik varvat med vila att få det onda att släppa..

Tur jag ska till sjukgumnasten på onsdag :o)..

Helgen som varit har varit enormt lugn och skön, fredag kväll var jag hemma sj då Hunny dömde o sen åkte direkt till Tyskland så fort han kom hem.. Kom hem med en ny parfym till mig <3.. När jag frågade hur detta kom sig att jag fick den fick jag som svar att han hade lite dåligt samvete att han är borta så mkt :o), vi ses ju knappt om helgerna :o(..

Lördagen, hör o häpna, började jag att rensa i det blivande gästrummet i källaren, rensade en hel del, fast det knappt syns :o(.. Men men, har ju i alla fall börjat ;o)..

Sen tog jag en power nap med Hunny nör han kommit hem.. Sen på kvällen kom syster A bort o vi gjorde paj o kollade på film ihop, blev Salt.. Helt ok film..

Igår rensade vi ur husvagnen inför vinterförvaringen, dock fick vi inte bort den från gräsmattan så pappa får komma ut i veckan med traktorn o lyfta bort den.. Sen eldade vi upp alla kartonger vi hade samlat på oss i källaren, passade sen på att tona håret inför kommande helg som vi ska på julfest med Hunny´s jobb.. Sen blev det att kika på innebady i Älmhult..

Passade även på att prova de kläder jag tänkt ha på julfesten igår.. TUR jag gjorde det, passade INTE :o(.. Så nu i veckan måste jag ta tag i att funder/hitta kläder till på fredag.. Ska klippa mig o förlänga håret på fredag så det är redan bokat o klart, hoppas på att löshåret har kommit tills imorn eller onsdag..

Aja, nu ska jag ut i köket o värma lite paj, e vrålhungrig, o Knodden har härjat jätte mkt idag ;o)..

4 November 2o1o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar