tisdag 23 november 2010

Underbara Människor!!..

Jupp, något annat kan man inte säga om dem på NIBE :oD..

De kommer o frågar hur jag mår och säger att jag ska absolut inte stressa o ta allt i den takt jag känner för :o)..

De ska till o med kolla upp möjligheten att jobba hemifrån för mig :o), så kan jag jobba o vila hur jag känner att jag orkar :o)..

Gissa om man känner att det man gör här är uppskattat :o)..

Hoppas bara min kära Chef svara på mitt mail snart o att hon har någon kontakt inom sjukvården, bett henne om hon kan ordna att jag får träffa någon läkare snabbare än tisdag nästa vecka som jag fick tid till när jag ringde igår :o/..

Finns en sjuksköterska som är ruskigt lik de som finns på vårdcentralen, lite snarstucken o lipar man inte tillräckligt bedömer hon att man inte behöver träffa någon läkare samma dag.. Fick förklarat för mig igår att jag kan faktiskt sjukskriva mig själv en vecka, först därefter man behöver intyg från läkaren.. Men jag vill ju helst inte sjukskriva mig, vill bara kolla upp vad läkaren tycker jag ska/kan göra mot de besvär jag har..

Men men, ska sluta gnälla, det löser sig på något sätt vilket som.. Antinget om jag jobbar hemifrån eller blir sjukskriven..  Denna veckan jobbar jag 50% om jag inte lyckas kommer till någon läkare innan dess..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar