tisdag 30 november 2010

Jag o alla stressade Pensionärer

Tisdag, sitter för tillfället på IKEA o har ätit lunch, hela 24kr!!

E ju billigare att äta här än hemma, fast man tröttnar nog rättså fort på köttbullar o mos, fast efterrätten, chokladmouse kommer jag nog aldrig tröttna på ;oP.. Intressant o kolla på allt folk me ;o).. 80% av de som äter här nu är pensionärer, alla verkar vara väldigt stressade, tre trängde sig före o kön o ändå hade de inte bestämt sig vad de skulle ha :o(.. Så jag fick min lat innan dem i alla fall.. HA HA!!

Fördriver tid tills jag ska t Hälsoringen, träffa både sjukgymnast o läkare.. Massagen är efterlängtad som attan!!

Har haltat runt sedan i söndags där hemma nu, fick sjukt ont i höften o ryggen efter julskyltningen o klarade knappt ta mig upp i sängen i söndagskväll..

Hela gårdagen satt jag i köket o pysslade, kunde inte gå o var alldeles för pigg för att sova, o ligga i soffan kände jag inte för alls.. Så det blev lite pysslande med julkorten istället..

Idag känns det lite bättre, kan gå någolunda ok men det känns , helst när man ska resa sig upp från sittande :o(..

Men men, massage om 1 timme o sen läkarbesök efter de :o).. Hade en intervju inbokat innan men de ringde o bokade om den t imorn.. Så därför får jag slå ihjäl lite tid på IKEA.. Då jag var o besökte Kristine o Maja en liten runda i förmiddags för det passade med tidschemat då jag sen skulle vidare ner t byn..

Vilket fall som, är mätt, Knodden är inte riktigt nöjd med att behöva offra plats för mat, så h*n är nog rättså stor nu :o/.. Trycks o puffas för fulla muggar :o)..

Blir att

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar