onsdag 24 november 2010

Håret kom med posten..

Japp, igår låg det en liten lapp o postlådan att jag har ett paket att hämta Ler med öppen mun..

Det är mitt löshår som jag beställt, ska använda det på fredag när vi ska på julbord med Hunnys jobb Fest..

Tänkte att när man inte kan göra något åt hur man ser ut kroppsmässigt just nu så tänkte jag lyxa till det med att gå till frissan och klippa mig, få håret fixat o löshåret isatt Blinkar.. Ska även fixa till naglarna lite har jag tänkt, dock har de blivit lika dålia o ful som de var innan jag blev på tjocken, var ju så lycklig över att de blivit så hårda o växte så bra innan, men så länge varade det Gråter..

Så jag hoppas på att mina klänningar jag beställde hinner komma tills på fredag, helst imorn så jag hinner prova dem o fall i fall de inte passa så har jag möjlighet att köpa nått inne i byn Generat leende..

Så imorn kväll ska jag hämta håret på posten, får ju inte heller glömma att jag ska till Malin imorn Ler, Ida.P party är det som gäller..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar