fredag 19 november 2010

Uppe med Tuppen..

Eller till o med före tuppen om man ska vara ärlig..

Vaknade kl 05.02 och första tanken var "Va?!, Jag har ju inte varit uppe på toa en enda gång inatt, fått sova fram tills nu!" :oD.. Blundade en liten stund o försökte dölja för Vera att jag redan var vaken, men misslyckades, så fick lyfta på täcket så kröp hon in där under o lade sig, dock spann hon väldigt högt :o/..

Men men, hade ändå tänkt stiga upp tidigt då jag hade planerat att duscha innan frukosten.. Sagt o gjort, släpade mig upp ur sängen vid 05.30, piggnade till väldigt snabbt i duschen..

Så nu sitter man på jobbet, det är fredag och det snöar :o)..

Igår försökte jag mig på att börja fixa designen på bloggen, dock ville inte paint jobba på det viset jag önskade, hann slänga ihop en ny banner/header sen dog batteriet på datorn o jag gav upp.. Så jag hoppas ni har överseende med bloggens utseende ett litet tag till :o/.. Gick o lade mig istället ;o).. Behövdes då huvudvärken inte ville ge med sig, det har den inte gjort ännu men men..

Jobbar ju bara fram till 13.00 sen är det helg, en väldigt lugn sådan.. Ikväll är Hunny iväg o dömer, dock "bara" i Ingelstad, men de har observation ikväll så jag vill inte följa med o störa deras koncentration inför detta.. Sen när han kommer hem så ska Hunny t Tyska landet, fixa det som behövs inför julen ;oP..

Och har vi tur så får vi hem våran babysitter ikväll med :oD.. Så fin så :o), tur man har kontakter o snälla människor omkring sig ;o), tack M & M :o)..

Imorn är det inte mkt planerat, fixa o dona hemma, sen kommer väl Hunny hem någon gång under eftermiddagen o på kvällen kanske vi ska till Diö, få se hur det blir med det :o)..

Nehepp, ta tag o jobba lite nu när alla system är uppstartade o klara :o)..

C ya!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar