torsdag 18 november 2010

Söt som en gräddbulle..

Ha haha, ja det fick jag höra nyss..

Varit bort på personalavdelningen o jobbat några timmar, när jag kom tillbaka till service så blev jag varmt mottagen o de sa att de saknat mig, ha ha..

Vilket som, så sa ena tjejen/dam/kvinna, "guuud vilken fin mage du har nu!! Ligger perfekt placerad på dig, söt som en gräddbulle!" ;oD..

Väldigt roligt att höra men då jag tycker att magen nu börjar bli ivägen fick jag förklarat att de andra på jobbet hade då minsann massor med mage på sidorna, så jag skulle vara mer än nöjd med min kula/gräddbulle..

Dock har jag inte vant mig vid denna kula/gräddboll så nästan varje gång jag öppnar diskmaskinen får jag luckan rätt i magen (då våran diskmaskin är in och upp-byggd i arbetshöjd)..
Men men, roligt att få sådana kommentarer, idag har varit en sådan dag då jag fått jätte mkt beröm och snälla kommentarer, känns nästan lite pinsamt, rodnar varje gång :o)..

Fick höra på lunchen att "det är lika bra att du söker dig hit, då vet du vad du har att komma tillbaka till med" :o).. Hi hi, få väl se, kanske lägger ut lite krokar för att se vad som fastnar :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar