torsdag 18 november 2010

Gahh!

Är inte ett dugg nöjd med min design på bloggen just nu.. Funderar starkt på att ta tag i det ikväll, erövra datorn i mitt våld där hemma och sätta mig o klipp o klistra lite..

Använda mig av lite foton och fixa till någon snygg bakgrund.. Bloggar ju mest, eller princip hela tiden genom mailen så det blir ju inte att man kommer åt att göra några drastiska design förändringar..

Få se, antinget fixa bloggen eller pyssla i köket blir kvälles "to do".. Hoppas skallebanken jag har för tillfället avtag efter vi har ätit, blivit lite mkt info att komma ihåg o lära sig ;o)..

Nehepp, fixa lite innan det är dags att bege sig hemåt..

Jisses amalia, fredag imorn redan.. Hmm, Hunny ska iväg o döma o sen direkt åkte till Tyskland så honom ser jag inte förens lördag eftermiddag sen..

Får hoppas på att man får något vettigt gjort i helgen i alla fall.. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar